وارد کردن قانون رایانه مجازات رایانه

وارد کردن: قانون رایانه مجازات رایانه قانونی اسکرین شات خبر گزارش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بزرگترین خبر ناآرامی‌های اخیر وجود احساس ناامیدی در نظام جمهوری اسلامی بود / عبدالله ناصری

    یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب راجع به برطرف پرسشها و مباحث کشور و اهمیت همکاری جناح‌های سیاسی می‌گوید: باید این عنوان را در نظر داشت که هر دو جناح سیاسی هر چند تلاش م

    بزرگترین خبر ناآرامی‌های اخیر وجود احساس ناامیدی در نظام جمهوری اسلامی بود / عبدالله ناصری

    عبدالله ناصری: بزرگترین خبر ناآرامی های اخیر وجود احساس ناامیدی در نظام جمهوری اسلامی بود

    عبارات مهم : احساس

    یک فعال سیاسی اصلاح طلب راجع به برطرف پرسشها و مباحث کشور و اهمیت همکاری جناح های سیاسی می گوید: باید این عنوان را در نظر داشت که هر دو جناح سیاسی هر چند تلاش می کنند که به قدرت برسند و صندلی های قدرت را در نهادهای انتخابی کسب کنند ولی بدون تردید هر دو جناح جهت دوام و بقای جمهوری اسلامی دغدغه یکسان دارند.

    مسائل و پرسشها در حوزه های متفاوت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … و همچنین اعتراضات مردمی که بسیاری آن ها را نشأت گرفته از همین پرسشها می دانند، موجب شده است تا همه گروه های سیاسی و کارشناسان به آسیب شناسی این عنوان بپردازند. تمرکز زیاد این گروه ها براین است که چه مسائلی موجب شده است تا مردمی که جهت رساندن صدایشان به گوش مسئولان به خیابان آمدند، اوضاع را در حدی ببیند که راه چاره را در این ورود به صحنه ببینند.

    بزرگترین خبر ناآرامی‌های اخیر وجود احساس ناامیدی در نظام جمهوری اسلامی بود / عبدالله ناصری

    عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با اعتمادآنلاین به بررسی مهمترین پرسشها حوزه سیاسی و راه حل آنها پرداخته هست. او تاکید می کند که راه از بین بردن بحران هایی که در کشور وجود دارد این است که زمینه ای فراهم شود تا بحث گفت وگوی ملی که از یک سال قبل تا به حال مطرح هست، عملی شود و این همراهی و همفکری تفکرات سیاسی درنهایت منجر به تشکیل «جبهه نجات ملی» شود.

    اگر بخواهید به صورت مصداقی صحبت کنید، مهمترین پرسشها سیاسی کشور را چه چیزهایی می دانید؟

    به نظر من مهمترین مسئله کشور در حال حاضر در وهله اول پرسشها ملی و داخلی است که نمود بالای آن را در مطالبات و اعتراضات اخیر دیدید؛ فارغ از بعضی ناهنجاری ها و بدرفتاری هایی که در کنار این حوادث در غریب 40 تا 50 شهر کشور دیده شد، به نظر من این اتفاق نخستین زنگ خطر جدی و فراگیر و بسیار هشداردهنده در تاریخ جمهوری اسلامی جهت مسئولان فارغ از گرایش بندی های سیاسی و موضع گیری های جریانی و جناحی هست. بدون شک این حرکت اخیر نشان داد که بزرگترین پرسشها جامعه در احساس ناامیدی ها، احساس فراتبعیض ها، مفاسد اقتصادی و بسیاری از احساس ها و باورهایی که ممکن است نمودی بالاتر از واقعیت موجود داشته باشد. اینها واقعیت هایی است که براساس آن ناآرامی های اخیر به خوبی خود را نشان داد و به نظر من بزرگترین دغدغه جامعه و حاکمیت هست. روند موضع گیری عاملان کشور هم نشان داد که چه دولت و چه غیردولت این خبر را دریافت کرده اند، اگرچه بعضی آدرس اشتباه دادند و مسئله مطالبات ملی را به آدرس غلط حواله دادند.

    یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب راجع به برطرف پرسشها و مباحث کشور و اهمیت همکاری جناح‌های سیاسی می‌گوید: باید این عنوان را در نظر داشت که هر دو جناح سیاسی هر چند تلاش م

    راه حل فائق آمدن به این پرسشها و مشکلاتی که مد نظرتان است چیست؟

    بدون تردید با توجه به شرایط تحمیلی و اضافه شده است به جمهوری اسلامی که شرایط منطقه ای و بین المللی هست، بحران های ملی ما که راجع به آن صحبت کردم به هیچ عنوان حل نخواهد شد مگر اینکه اراده ای جهت تشکیل یک «جبهه نجات ملی» در کشور صورت گیرد. تشکیل این جبهه نجات ملی مقدماتی دارد که مهمترین و نخسیتن آن همان بحث تفاهم و آشتی ملی است که حدود یک سالی است در مورد آن صحبت می شود.

    یعنی راهکار برطرف اعتراضات اخیر را مانند یک سال پیش همچنان در تفاهم جناح های سیاسی می دانید؟

    همین طور هست، باید این عنوان را در نظر داشت که هر دو جناح سیاسی هر چند تلاش می کنند که به قدرت برسند و صندلی های قدرت را در نهادهای انتخابی کسب کنند ولی بدون تردید هر دو جناح جهت دوام و بقای جمهوری اسلامی دغدغه یکسان دارند. اگرچه ممکن است تفسیر و برداشتشان از مفهوم جمهوری اسلامی تفاوت کند به این معنا که جمهوریت نظام که عامه مشروعیت نظام هست، در یکی از این نظر ها کمرنگ تر شود و در نظر دیگری پررنگ تر شود. ولی بدون تردید اگر در اهداف و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی هم نگاه کنید او نیز اعتقاد بود که همه مشروعیت نظام آنچنان که در متن قانون اساسی آمده به اراده و خواست مردم وابسته هست. آقای رییس جمهور هم اخیرا اشاره کردند که نسل جوان جدیدی در این کشور ظاهر شده، بالیده، رشد پیدا کرده هست؛ مطالبات و خواسته های دیگری متفاوت از خواسته های ما دارد و علاوه براینکه باید درک کنیم توصیه مهم اینجاست که باید جهت تحقق آن تلاش کنیم.

    بزرگترین خبر ناآرامی‌های اخیر وجود احساس ناامیدی در نظام جمهوری اسلامی بود / عبدالله ناصری

    این واقعیتی است که باید همه مسئولان در همه سطوح و در همه جایگاه ها چه انتخابی و چه انتصابی به آن برسند که راه نجات کشور تشکیل جبهه نجات ملی هست. امروز تشکیل این جبهه نجات ملی الزاماتی دارد که گام نخست آن تشکیل و گفت وگوی تفاهم و آشتی ملی است تا بتواند جامعه و مردم را نسبت به آینده امیدوار کند.

    شما از اعتراضات اخیر به عنوان بزرگترین دغدغه و مسئله سیاسی حال حاضر کشور یاد می کنید. فکر می کنید پیامی که این اعتراضات مردمی با خود داشت چه بود؟

    یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب راجع به برطرف پرسشها و مباحث کشور و اهمیت همکاری جناح‌های سیاسی می‌گوید: باید این عنوان را در نظر داشت که هر دو جناح سیاسی هر چند تلاش م

    به نظر من بزرگترین پیامی که حرکت های اخیر داشت پمپاژ احساس ناامیدی نسبت به آینده آحاد جامعه، آینده معیشتی و حیات انسانی خودشان در نظام جمهوری اسلامی بود.

    عملکرد رییس جمهوری هم در برابر اعتراضات مردمی اخیر و هم در خصوص عملکرد کلی را چگونه می بیند؟

    واقعیت این است که ساختار جمهوری اسلامی کار رییس جمهور را در این کشور سخت کرده هست. به خصوص بعد از روی کار آمدن دولت آقای احمدی نژاد و ضعیف شدن دولت از نظر قدرت سیاسی، امنیتی و اقتصادی بسیار کار رییس جمهور سخت شده است هست. بنابراین اعتقاد دارم که رییس جمهور امروز با توجه به مسائلی که عرض کردم به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد. آقای روحانی هم حرف های خوبی زد ولی بدون شک او بدون همراهی نهادهای کلان حاکمیتی و بدون همراهی رهبری و نهادهای مهم و تاثیرگذار کشور نخواهد توانست جهت تحقق این آرزوی ملی یعنی نجات ملی کشور کاری از پیش ببرد. البته این عواملی که از آنها یاد شد، دولت را مبرا نمی کند از اینکه با وجود همه محدودیت هایی که دارد در حد وظایف قانونی خود زمینه هایی را جهت تحقق بعضی از آرزوها فراهم نکند. بدون تردید هم یکی از پرسشها آقای روحانی این است که از سال 92 یک کابینه منسجم، کارآمد و یکدست را مطابق و منطبق با گفتمان و شعارهای انتخاباتی خود تشکیل نداد.

    بزرگترین خبر ناآرامی‌های اخیر وجود احساس ناامیدی در نظام جمهوری اسلامی بود / عبدالله ناصری

    اگر از سال 92 چنین دولتی را شکل می داد که کارآمدی، یک دستی، هماهنگی و انسجام با مطالبات شکل گرفته براساس کارزار انتخاباتی مطابق با آن وقت به وجود می آمد امروز شاید شاهد بعضی از پرسشها نبودیم. مخصوصا بعد از انتخابات 96 که مردم با تمام وجود جهت پیشگیری تکرار دولت پیشین و تفکر پیشین یعنی سال 84 تا 92 با تمام قوا و توان خودشان به میدان آمدند و یک رفراندوم تاریخی را جهت آقای روحانی خلق کردند. ولی متاسفانه در برابر این حرکت مردم هم آقای روحانی تا حدود زیادی نتوانست پیامی را که باید دریافت می کرد، درک کند.

    به همین علت اگرچه میانگین دولت دوم روحانی بهتر از دولت اول است ولی شما آن عدم انسجام را کماکان می توانید ببینید. نمونه آن هم در نحوه برخوردی بود که در بودجه ریزی و بودجه بندی هر سال رخ داد و از عدم هماهنگی قسمت های متفاوت دولت حکایت دارد. اگرچه نوع بودجه بندی که دولت امسال داشت موجب ایجاد شفافیت در کلیت و ردیف های بودجه شد و مردم شاید جهت نخستین بار با ساختار بودجه به طور جدی آشنا و متوجه شرایط بسیار بد کشور از سال های دور شدند. به این معنا که بخش قابل توجهی از درآمد کشور که مالیات مردم این مملکت است در جاهایی صرف می شده است که هیچ اثر و خاصیت وجودی جهت توسعه و پیشرفت مردم نداشته است.

    شما اگر رییس جمهور کشور عزیزمان ایران بودید از نظر مسئولیتی که به عهده داشتید در برابر این پرسشها و پرسشها چگونه برخورد می کردید؟

    با وجود محدودیت هایی که داشتم دو کار جدی را انجام می دادم. اول اینکه زمینه را جهت تعامل و همکاری با همه نهادهای حکومتی انتخابی و غیرانتخابی جدی تر فراهم می کردم چون آقای روحانی در این زمینه تا حدودی کوتاهی کردند. دومین کار هم این بود که حتما بازوی اجرایی خودم را که دولت بود، چه دولت ملی یعنی کابینه و چه دولت محلی یعنی استانداران و فرمانداران را با آدم هایی متفاوت از آدم هایی که الان هستند تشکیل می دادم.

    واژه های کلیدی: احساس | سیاسی | اسلامی | اعتراضات | رییس جمهور | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار