وارد کردن قانون رایانه مجازات رایانه

وارد کردن: قانون رایانه مجازات رایانه قانونی اسکرین شات خبر گزارش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری فیلم هایی به خاطر بازیگران، آخر داستان عوض شد!

    تا به حال چندین بار در سینما و تلویزیون اتفاق افتاده که اختلاف بازیگران با کارگردان باعث شده است بازیگر در میانه راه، فیلم یا سریال را تنها بگذارد و ادامه نقش خ

    فیلم هایی به خاطر بازیگران، آخر داستان عوض شد!

    فیلم هایی به خاطر بازیگران، آخر داستان عوض شد!

    عبارات مهم : سریال

    تا به حال چندین بار در سینما و تلویزیون اتفاق افتاده که اختلاف بازیگران با کارگردان باعث شده است بازیگر در میانه راه، فیلم یا سریال را تنها بگذارد و ادامه نقش خود را به امان خدا بسپارد. معمولاً هم آینده نقشی که بازیگرش قهر می کند، فوت هست. علت اختلاف هرچیزی که باشد و مقصر هر کسی که باشد مسئله مهم این است که هر لحظه در میان این دعواها، مخاطبی که قصه را دنبال کرده، قربانی می شود.

    تازه ترین نمونه این اتفاق، قهر پانته آ بهرام بازیگر یکی از نقش های مهم سریال «دلدادگان» است که معلوم شد به علت مسئله مالی و تأخیر در پرداخت دستمزد، شخصیت مهم سریال یعنی «افسانه» را رها کرد و باعث شد آخر «دلدادگان» آن چیزی نشود که قرار بود بشود. به بهانه واکنش‌ها پانته آ بهرام، مروری داشتیم بر نمونه های دیگری از بازیگرانی که با قهر و اختلاف آخر شخصیت یا سریال را عوض کردن دادند.

    میلاد کی مرام
    میلاد کی مرام هم جزو آن دسته از بازیگرانی است که به علت اختلاف با علیرضا بذرافشان کارگردان سریال «نابرده رنج» باعث عوض کردن آخر سریال و آینده دو شخصیت شد. این سریال سال ۹۰ از شبکه ۳ روی آنتن رفت و موفق شد نظر مخاطبان را هم جلب کند.

    قصه سریال در سال های جنگ می گذرد و در پایان، بعد از گذشت چندین سال می بینیم که «اسد» با بازی کامبیز دیرباز و «جابر» با بازی میلاد کی مرام، در جنگ شهید شده است اند و «عماد» که جانباز است با خواهر «اسد» با بازی سحر دولتشاهی ازدواج کرده هست. ماجرا از این قرار است که میلاد کی مرام از کارگردان سریال یعنی علیرضا بذرافشان خواسته بود نامش در تیتراژ جزو بازیگران مهم باشد، ولی هنگامی که درخواست او مورد قبول واقع نمی شود، او هم در قسمت نهایی سریال بازی نمی کند و باعث عوض کردن آخر قصه می شود! قرار بود خواهر «اسد» با «جابر» که ابتدای سریال می بینیم به یکدیگر علاقه دارند، بر سر قبر «اسد» و «عماد» باشند، که با قهر میلاد کی مرام این اتفاق نمی افتد و به جای «عماد» این «جابر» است که شهید می شود.

    فریبرز عرب نیا
    پیش از پخش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، اخبار مختلفی راجع به وجود اختلافات میان او و فریبرز عرب نیا منتشر می شد. بخشی از اختلاف ها به تفاوت سلیقه حاتمی کیا و عرب نیا راجع به شخصیت شهید چمران مربوط می شد و علاوه بر این اواسط فیلم برداری این فیلم، گویا فریبرز عرب نیا به علت تأخیر در حضور بر سر صحنه فیلم برداری، در اتاق گریم با ابراهیم حاتمی کیا دعوای لفظی و مشاجره کرده بود. با وجود همه اختلافات ریز و درشت، هر طور که بود فیلم برداری ادامه پیدا کرد تا این که او در سکانس نهایی فیلم حضور پیدا نکرد و با گریم کردن یکی از عوامل فیلم، صحنه آخر از نمای دور فیلم برداری شد.

    آذر سال ۹۱، علت اختلاف فریبرز عرب نیا با ابراهیم حاتمی کیا و حضور نداشتن او در سکانس پایانی، عنوان بحث داغ برنامه «هفت» بود. او در گفت وگوی تلفنی با این برنامه توضیح داد که علت این اتفاق به پرسشها مالی و دستمزد ارتباطی ندارد. چون وقت قراردادش با فیلم به آخر رسیده بود، جهت ضبط سکانس نهایی سر صحنه حاضر نشده است و هماهنگی جهت اتمام فیلم برداری فیلم در وقت مقرر، وظیفه عوامل بوده است.

    سام درخشانی
    مهرماه سال ۹۲، سریال پلیسی «ماتادور» از شبکه یک سیما پخش شد. سام درخشانی، پولاد کیمیایی و مجید واشقانی در این سریال نقش پلیس را بازی می کردند. «مسیح» با بازی سام درخشانی متخصص خنثی کردن بمب بود و در یکی از قسمت های سریال، «مسیح» که یکی از شخصیت های مهم پلیس محسوب می شد، به شهادت رسید. بعد از منفجر شدن تانکری که سام درخشانی راننده آن بود، در حالی که تصویرهای «مسیح» نشان داده می شد، موسیقی غمگینی با صدای احسان خواجه امیری پخش شد.

    مخاطبان هم بی خبر از این که چه ماجرایی پشت این اتفاق هست، حسابی تحت تأثیر صحنه شهادت «مسیح» قرار گرفتند. درخشانی در مصاحبه ای راجع به سریال انتقاداتی را مطرح کرد و ایراداتی به فیلم نامه و عملکرد کارگردان وارد دانست. سام درخشانی اعتقاد بود او و بقیه پلیس ها در این سریال نقش زیادی در قصه نداشتند و اثرگذار نبودند. به زعم او، هنگامی که اعتراض هایش دردی از نقص های قصه دوا نکرد، تصمیم می گیرد کار را ترک کند و پیشنهاد شهادت «مسیح» را به تهیه کننده می دهد و اتفاقاً پیشنهادش هم با استقبال روبه رو می شود.

    پرویز فلاحی پور
    سریال «دلنوازان» سال ۸۸ روی آنتن رفت و جزو سریال هایی بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. حواشی مربوط به قهر بازیگر این سریال، قبل از آخر آن شروع شد و شنیده ها حاکی از آن بود که پرویز فلاحی پور در اعتراض به کم رنگ بودن نقش خود از ادامه بازی در سریال انصراف داده است که البته طولی نکشید تهیه کننده سریال این حواشی را تکذیب کرد. آخرهای سریال، شخصیت «جهان» با بازی پرویز فلاحی پور طی اتفاقی ناپدید شد و در حالی که مخاطب تا آخر منتظر کشف شدن او بود، در قسمت نهایی معلوم شد «جهان» کشته شده است است.

    از طرفی، چون شنیده ها راجع به عوض کردن آخر سریال به ذهن مخاطبان جهت داده بود و از طرفی هم، چون این شخصیت جزو نقش های مهم سریال بود، آخر سریال «دلنوازان» هم اوضاع بهتری از «دلدادگان» نداشت. در وقت آخر آن سریال هم جهت مردم عجیب بود که آیا او ناگهانی کشته شده است است و این آخر زیادی جهت شخصیتی مانند «جهان» مسخره به نظر می رسید. بالاخره بعد از حواشی عوض کردن آخر سریال، پرویز فلاحی پور طی مصاحبه ای گفت، چون آنفلوآنزا داشته نتوانسته در ادامه کار حضور داشته باشد و قهر نکرده است.

    حمید فرخ نژاد
    اختلاف حمید فرخ نژاد و پرویز شیخ طادی به فیلم «روزهای زندگی» و یک مسئله مالی برمی گردد. البته در ماجرای این دو، نفر سومی هم وجود دارد که آن سرمایه گذار فیلم، یعنی سیمافیلم هست. طبق گفته های پرویز شیخ طادی، چون این مؤسسه وابسته به صداو سیما نتوانسته بود به موقع بودجه فیلم را تامین کند و به همین علت روند فیلم برداری با مسئله مواجه شده است بود، بنابراین حمید فرخ نژاد در اعتراض به این اوضاع حاضر نمی شود در ادامه پروژه حضور داشته باشد و سکانس ‍ های نهایی بدون حضور او فیلم برداری می شود.

    پرویز شیخ طادی در تصویر العمل به این اتفاق از واکنش‌ها فرخ نژاد گلایه کرده و او را مقصر دانسته بود، ولی حمید فرخ نژاد هم سکوت نکرد و در مصاحبه ای شرح ماجرا را توضیح داد و گفت: به پیشنهاد شیخ طادی قرار شد مدتی در فیلم بازی نکند تا سیمافیلم که پیش از این به فرخ نژاد هم گفته بود پول ندارد، جهت تأمین بودجه کاری کند، او هم می پذیرد، ولی بعد از مدت کوتاهی متوجه می شود که فیلم برداری بدون او ادامه پیدا کرده هست. راهکار هم این بوده که فیلم نامه بازنویسی و بخشی از سکانس هایی که او در آن ها حضور داشته از بین بردن شود!

    خبرآنلاین

    فیلم هایی به خاطر بازیگران، آخر داستان عوض شد!

    واژه های کلیدی: سریال | اختلاف | اختلافات | سام درخشانی | میلاد کی مرام | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار