وارد کردن قانون رایانه مجازات رایانه

وارد کردن: قانون رایانه مجازات رایانه قانونی اسکرین شات خبر گزارش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی به این علت به اروپا مهاجرت نکنید , اروپایی ها عاشق چشم و ابروی مشکی نیستند

    از فضاهای رسانه‌ای و عوامانه با پارادوکس‌های بسیاری مواجه می‌شوند، گفت: تصویری از جامعه اروپا یا آمریکا در ذهن بعضی دختران و پسران ایرانی وجود دارد که از نظر آن

    به این علت به اروپا مهاجرت نکنید , اروپایی ها عاشق چشم و ابروی مشکی نیستند

    اروپایی ها عاشق چشم و ابروی مشکی نیستند؛ به این علت به اروپا مهاجرت نکنید

    عبارات مهم : ایران

    از فضاهای رسانه ای و عوامانه با پارادوکس های بسیاری مواجه می شوند، گفت: تصویری از جامعه اروپا یا آمریکا در ذهن بعضی دختران و پسران ایرانی وجود دارد که از نظر آن ها ما ایرانی ها دارای وجوه زیباشناختی فراوانی هستیم، به عنوان نمونه افرادی با چشم و ابروی مشکی، مثل ایرانی ها، مطلوب جامعه غربی هست. ولی به محض اینکه وارد آن فضا می شوند، متوجه غلط های در نگرش های خود می شوند.

    به گزارش ایسنا؛حسین میرزائی راجع به نقش فرهنگ در مهاجرت ایرانیان بیان کرد: اصولا مهاجرت با دو عامل مهم ارتباط مستقیم دارد که نظریه های کلاسیک مهاجرت نیز بر اساس آن بنا شده است هست. عوامل دافعه محیط مبدا و عوامل جاذبه محیط مقصد که هر کدام به تنهایی کافی است تا امر مهاجرت را به مرحله عمل برساند. به نظر در مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور هر دو عامل ایفای نقش می کنند. دافعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و روانی از جامعه کشور عزیزمان ایران و ساختن آرزوی بزرگ شهر از جغرافیای غیر ایرانی (و در یک نگاه تقلیل گرایانه، جامعه ای مطلوب تر از جامعه ایران). حال این که چقدر از این دافعه و جاذبه واقع گرایانه و چقدر از آن موهوم و متاثر از فضاهای رسانه ای هست، جای بحث دارد.

    او ادامه داد: اصولا در هر مهاجرتی نقاط مثبت و منفی، همچنین وقت ها و تهدیداتی وجود دارد. بنابراین یک مهاجرت هوشمندانه باید با بررسی دقیق این چهار عامل شکل بگیرد. این که ما جامعه کشور عزیزمان ایران را سرشار از ضعف و جامعه مقصد مهاجرت (به خاص جوامع غربی) را کعبه آمال در نظر بگیریم، قطعا نگاهی غیر واقعی جهت مهاجرت خواهد بود. تفاوت های فرهنگی با جامعه مقصد می تواند هم به عنوان وقت و هم به عنوان ترساندن قلمداد شود. این موقعیت ها (فرصت و تهدید) به عوامل زیادی بستگی پیدا می کنند. به عنوان نمونه در فرهنگ غرب که فردگرایی به معنای جامعه شناختی آن به عنوان یک مولفه قدرتمند حضور دارد، با انسان ایرانی که با این فرهنگ تا حدی بیگانه هست، چه خواهد کرد؟ دامنه این شاخصه بسیار وسیع و قابل بررسی است.

    به این علت به اروپا مهاجرت نکنید , اروپایی ها عاشق چشم و ابروی مشکی نیستند

    رابطه جامعه غربی با زمان، آن گونه که ما با آن مواجه می شویم نیست

    برخی از دانشجویان ایرانی در مقطع دکتری هنگامی که می درخواست کردند در فرانسه به دانشگاه بروند، کت و شلوار می پوشیدند، چیزی که جهت ما ایرانی ها معمول و جهت فرانسوی ها عجیب هست. فضای فرهنگی متفاوت باعث می شود استادی که با تی شرت و شلوارک به دانشگاه غربی می آید، جهت ما نیز تعجب آور باشدعضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: از نظر فرهنگی، فردی که عادت به ارتباطات اجتماعی وسیعی داشته و ابراز شخصیت و وجود او در محیط های آشنای فرهنگی صورت می گرفته، در فضای فردگرای غربی ممکن است با مخابراتی مواجه شود. رابطه جامعه غربی با زمان، آن گونه که ما ایرانیان با آن مواجه می شویم نیست. سرعت و سودمندی دو شاخصه اساسی از این رابطه است که اصولا با زندگی عامه ایرانی در تناقض هست. ایرانی کمتر آشنا با زبان و فرهنگ غرب اصولا در این مورد مشکلاتی را در پیش روی خود خواهد دید.

    از فضاهای رسانه‌ای و عوامانه با پارادوکس‌های بسیاری مواجه می‌شوند، گفت: تصویری از جامعه اروپا یا آمریکا در ذهن بعضی دختران و پسران ایرانی وجود دارد که از نظر آن

    میرزائی بیان کرد: یکی از دوستان من بعد از یک هفته حضور در فرانسه به من می گفت «دارم افسرده می شوم، لیکن هیچکس در این جا به من نگاه نمی کند». ما در کشور عزیزمان ایران به هم توجه می کنیم و بخشی از قضاوت خود راجع به دیگران را از ظاهر آن ها می سازیم، به همین علت جهت منِ ایرانی، ظاهر اهمیت فراوانی پیدا می کند. این تفاوت های فرهنگی مصادیق فراوانی پیدا می کند. به عنوان نمونه بعضی از دانشجویان ایرانی در مقطع دکتری هنگامی که می درخواست کردند در فرانسه به دانشگاه بروند، کت و شلوار می پوشیدند، چیزی که جهت ما ایرانی ها معمول و جهت فرانسوی ها عجیب هست. فضای فرهنگی متفاوت باعث می شود استادی که با تی شرت و شلوارک به دانشگاه غربی می آید جهت ما نیز تعجب آور باشد.

    بدون بررسی دقیق جهت مهاجرت اقدام نکنند

    این مدرس دانشگاه بیان کرد: شاید من به کارگری که در کشور عزیزمان ایران وضع مالی مناسبی ندارد و قصد مهاجرت دارد توصیه کنم مهاجرت کند ولی هیچ وقت چنین توصیه ای را با صراحت به یک متخصص نمی کنم. لیکن ممکن است یک متخصص بعد از مهاجرت و گذشت پنج سال مجبور شود با دست خالی به کشورش برگردد. عالی ترین توصیه ای که می کنم این است که بدون بررسی دقیق جهت مهاجرت اقدام نکنند. می توانند قبل از مهاجرت قطعی، با افرادی که ۱۵ تا ۲۰ سال قبل مهاجرت کرده و در آن کشور زندگی می کنند، ارتباط برقرار کنند و راجع به زندگی آنها پرس و جو کنند که آیا دوست دارند بعد از گذشت این همه سال به جای آنها باشند یا نه.

    او اضافه کرد: یکی از پرسشها افرادی که بیش از ۳۰ سال از مهاجرت آنها به کشورهای غربی گذشته، رابطه ی بین نوه و پدربزرگ است و فرد از اینکه فرزندان و نوه هایش دور از او و در کشور دیگری زندگی می کنند، زحمت می برد. در کشور عزیزمان ایران پدر بزرگ و مادربزرگ جهت نوه جایگاه خاص ای دارد. در کشور عزیزمان ایران هر چه سن تان بالاتر می رود اعتبار بیشتری کسب می کنید در حالی که در غرب هرچه سن تان بالاتر برود و پول نداشته باشید اعتبار شما پایین می آید.

    به این علت به اروپا مهاجرت نکنید , اروپایی ها عاشق چشم و ابروی مشکی نیستند

    میرزائی گفت: شاید این پرسشها در ابتدای مهاجرت چندان مهم نباشد ولی به مرور وقت دامن آدم را می گیرد. اینکه بسته به جایگاه اجتماعی و شغل تان چه چیزی را از دست می دهید و چه چیزی را به دست می آورید، می تواند متفاوت باشد. به عنوان نمونه در غرب اگر درآمد شما از حدی بالاتر برود آنقدر فرد را موظف به پرداخت مالیات می کنند که دریافتی اش کمتر می شود در حالی که در کشور عزیزمان ایران به این شکل با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم نمی کنیم. بنابراین مهاجرت یک پدیده چندجانبه است که بررسی ابعاد آن جهت فرد مهاجر باید به دقت صورت بگیرد در غیر این صورت نتیجه های مطلوبی در انتظار او نخواهد بود.

    از فضاهای رسانه‌ای و عوامانه با پارادوکس‌های بسیاری مواجه می‌شوند، گفت: تصویری از جامعه اروپا یا آمریکا در ذهن بعضی دختران و پسران ایرانی وجود دارد که از نظر آن

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | مهاجرت | ایرانی | مهاجرت | دانشگاه | ایرانیان | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار